2005/04/19

苏醒

Long time from my last post.And I'm changing little by little with my blog.
It's hard to reach here,for many proxy ,none of which seems have any use.And the access speed is too slow to wait for a snail.:(I had to use it at morning...when the speed takes a little quickly
I'm fine ...just don't want to sleep ,and the strange mood is begining from the day when the weather gets warmer.I hate this feel.I want sleep..I don't want to face the truth :I'm sleepless....-_-!!!!
I will choose another time these days to post some rich content.Not now.I will go to work...
之前早上写的。。早上换了代理速度就不错。但是晚上代理似乎百试不灵。凭着双子座仅存地那一点点恒心,我终于登上了这片编辑版面。善哉!!
上面也有说到最近晚上睡不着。。。天气一暖和起来,我就似乎苏醒了似的精神奕奕的可怕。前晚特意早睡了一下,大概九点就躺下了,但是一阵小憩之后的11点我就醒乐,然后怎么也睡不着,起来喝水,睡不着,那索性就看书了。。最后还是在音乐的催眠下才完全入梦。彼时大概已经1点了。个人经验晚上失眠的时候听轻柔的歌还不如听嘈杂的音乐,前者对于我来说更加让人胡思乱想睡不着,后者不用大脑,慢慢的就进入休息状态了。当然,这也只是我的个人习惯啦。呵呵。。。:)
最近上海的街头,化缘的尼姑样的忽然多了起来,而且她们往往利用你的善心“谋取暴利”。。因为基本上大凡给钱的都是不低于20的,这俨然比乞讨要好赚得多。难道天气暖和,这批人也苏醒了么?

没有评论:

发表评论